Egy szép és igényes plasztikkártya előnyei

Avagy: milyen előnnyel jár cégünk, üzletünk számára egy minőségi, szépen kivitelezett plasztikkártya?

Az nyilván az Ön számára sem lehet kérdés, hogy milyen pompás és felemelő érzés is az, amikor ügyfeleink, ha rápillantanak egy kis tárgyra, logóra, képre – akkor a mi vállalkozásunk, cégünk, üzletünk, vagy éppen szolgáltatásunk, termékünk jut róla az eszükbe. Ez amolyan újra és újra emlékeztető marketing eszköz tehát. De mivel érhetjük el azt, hogy ez a bizonyos logó, kép, design vagy aprócska kis tárgy ne a szemétkukában landoljon, mint egy egyszerű kis szórólap vagy brosúra, esetleg egy értékesebbnek tűnő céges meghívó – ami egyébként lehet nagyon szép, nagyon igényes, mind grafikáját, mind arculatát, mind pedig a benne rejlő, profin megfogalmazott üzenetet tekintve – mégis értéktelen alapvetően a vásárlók számára. Hiszen a rajta szereplő üzenetet már átjött neki, megértette, tudomásul vette – és vagy él a vásárlói üzenettel, vagy nem. Vagy elfeledkezik róla, vagy nem. De végezetül az ilyen egyszer használatos kis reklámeszközök, üzenetek – mint amilyen egy szórólap is lehet – a feledés homályába vesznek, és bizony előbb vagy utóbb, a kukában landolnak. 

25788263_m.jpg

Nem így egy minőségi, műanyagból készült, szép plasztikkártya! Egy igényes, tartós műanyag kártyát az ember még akkor is szívesebben megtart, ha annak nincsen különösebb értéke a számára. Így voltam én is a tavaly karácsony táján kiadott H&M fashion-kártyával, melynek értéke összesen 10% kedvezményre jogosított fel a márka adott üzleteiben. 

Noha szinte biztosra vettem, hogy nem fogom felhasználni, hiszen éppen addigra már túl voltunk a nagy ruha és cipő bevásárláson – mégis betettem a pénztárcámba, nézegettem a szépen csillámló arany fényes bevonatot, s persze – habár ennek nem voltam éppen tudatában – ám mindannyiszor újra és újra tudatosult bennem a márka, és a logó. És ami még nagyon fontos: értékesnek éreztem magam, hogy kaptam valamit. Kaptam egy értéket ettől a cégtől, itt figyelnek rám tehát, fontos vagyok. Kicsivel jobban kihúztam magam a villamoson hazafelé, amint épp a tárcámba rejtettem a szép aranyban nyomott, fényes fekete feliratos elegáns plasztikkártyát. Jaaa, és ami a legfontosabb: a kedvezmény lejárta előtti utolsó napon – hiába nem volt épp szükségem akkor semmire, sőt, igazából meg sem engedhettem volna magamnak – de csak bementem a hozzánk legközelebb eső H&M üzletbe, s egy gyönyörű felsővel és sállal tértem haza. Hiszen – és ez a legfontosabb: úgy éreztem, ha nem használom el a szép kártyán lévő kedvezményt, akkor elveszek magamtól valami fontosat. Ami pedig jár nekem! Hiszen ennek a cégnek fontos vagyok, kiemelt bizalmat szavaztak nekem, s igen hülye vagyok, ha nem élek ezzel, nem igaz? Nem az a 10 vagy 15% kedvezmény számít a legjobban ilyenkor - hanem az, hogy ezt miért hagynám ki? A bizalmat, az ajándékot, amivel engem megtiszteltek, miért is dobnám el magamtól? Hiszen ezzel is jelezték felém: itt fontos vagyok. 

Ezt a presztízst pedig nem csupán a nagy vállalatok engedhetik meg maguknak, és adhatják meg ügyfeleiknek, hanem akár mostantól Ön is, méghozzá igen kedvező feltételekkel. Hogy mik is ezek, illetve pontosan mire is használhatunk egy ilyen kártyát, hogy az minél nagyobb értéket képviseljen vevőink számára, el fogjuk árulni a következő bejegyzéseinkben – ha velünk tart ismét…